Köksbordet är mitt skrivbord

Här sitter jag nu på mitt "kontor", min studieplats. Nä, skämt och sido så sitter jag vid köksbordet ;) det finns ingen annan plats för mig att sitta med böcker och datorn. halva bordet är fritt att äta på och halva är mina grejer med böcker och dator. När jag sitter här så är givetvis hela bordet fullt med grejer. Känns riktigt kul att plugga faktiskt. Har bra tjejer i min studiegrupp så jag tror jag kan lösa mycket hemifrån. Varje tisdag kommer jag vara uppe i karlstad men det känns bra. Ja..tror detta kommer bli bra. Sitter ju faktiskt på en fredagkväll och läser. kan ju vara så att jag är himla motiverad och peppad för att det bara gått en vecka men nä....nu ska vi inte tänka så. Kommer säkert hålla i detta disciplinerade (stavning) pluggande där jag sitter på kvällarna och läser...ja även när Max sover middag försöker jag läsa.

Idag har vart en riktig lekdag för Max. Förmiddan fram till lunch spenderades med Emma och Rasmus. det lektes för fullt och Max somnade som en stock när vi kommit hem och ätit lite lunch. Efter middagsluren åkte vi till Boyta en sväng. De har kim som är 3 och Mio som är 1...född ung 1,5 vecka innan Max. Där busades det för fullt hela eftermiddan. Så himla kul att se Max springa runt och busa med de andra och bara ha kul. Han hade inga problem att somna nu på kvällen heller kan ju tilläggas..haha!

ja...det är nog det som jag har att berätta just nu. Ska fortsätta läsa min kurslitteratur tror jag. Daniel ska ändå jobba natt och brukar vara skit på tv´n. Måste nog kolla lite bloggar först bara ;)



Får bjuda på lite roliga bilder jag gjort i min mobil. Appen heter iface fat.
Elak som jag är gjorde jag en på min son oxå...hahahaha

Det som ser ut som skägg är smörgåskex. Visst ser han rolig ut...hahahahaha..sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0