lekplats idag igen

jajemen. Jag kommer nog vara stammisen där. Går skit fort att gå dit genom skogen och Max tycker det är roligt att vara där. Max är en riktig utekille. Alla barn kanske gillar att vara ute..hmm...Max gör det iaf och kan bli så ledsen när vi ska gå in. Roligt att man kan gå till lekplatsen och gunga lite och så. Lite lättare att underhålla då. Annars hälsade vi på mormor (Max mormor) och fick lunch...göttans! Har även vart en sväng hos farmor och farfar.

Taina, Jörgen, Emelie och Anders kom hem från Turkiet igår. de har varit där en vecka och haft super bra väder. Jag är inte alls avis...nej nej nej;)
Vi fick presenter allihopa. Max fick en skit snygg collegetröja från Billabong, Daniel fick kallingar och jag fick converse skor=) Allt äkta jag lovar;) Sen fick jag en tuff handväska av emelie och anders med döskallar på=) och max fick en morgonrock med kaninöron. Ska fixa bilder sen.

Nä..nu har Daniel gått till jobbet och jag måste plugga lite innan jag lägger mig.
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0