Ny app...love it!!!!

Ja nu ÄNTLIGEN har det kommit en app till oss med domän blogg.se. Nu kan vi super smidigt blogga från mobilen!nu ska jag väl kunna få till en massa inlägg ;) Emma(a) nu ska du gå massa att läsa på tåget:)
Inatt har vi sovit hos mamma för Daniel och Mackan har lagt golv hela natten.de har kommit en bit men massor kvar. Det får de faktiskt lägga på dagtid:P
Igår va det Karlstad och universitetet som gällde hela dagen. Gick bta och fick det gjort som vi hade tänkt. Hade dessutom sällskap både dit och hem av Emma a och då blir det mycket roligare!särskilt hemresan bjöd på skratt så tårarna kom...allt tack vare traktorer pp vägen. Ja,det låter kanske konstigt men man va tvungen att va med...kanväl tilläggas att vi var aningen trötta oxå;)

Avslutar med en bild från lördagen när vi var på innebandy match. Max sitter hos farbror Markus och kollar:)
Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Tummen upp för mycket läsning på tåget! Jag räknar med detta nu!! Såg du förresten att du nästan fick traktorerna framför dig igen efter att du släppt av mig?! Haha hade velat se din min och fått det... :)

2011-09-29 @ 09:39:05
URL: http://arrogantdogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0