Påskfirande på dagis

Idag var det fix på morgonen då min lille buse skulle göras om till påskgubbe;) tog på han en rutig skjorta som han fått av faster...tror jag...och sen försökte...med betoning på försökte...jag måla honom. Han fick lite rouge vilket gick bra. Sen skulle jag göra fräknr och skägg lr mustasch. Jag hann tre prickar på ena sidan sen ville han inte mer:P men så kunde han ju inte se ut...så fick lägga han på golvet och försöka måla fort som fan och det blev ju ngt iaf...haha!som pricken över i fick vi låna en hatt av faster som faktiskt satt rätt bra. Den va inte så populär utan åkte av super snabbt men hann ta nåt kort iaf. Hoppas han har roligt på dagis nu:) stackarn ska göra om detta på lördag för då är det påskparad:D stackars Max som har mig till mamma;)
Nu är det dax att luncha med mamma på bengtsfors:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0