Host host host

Här är det fortfarande hostiga familjen. Fan det är riktigt jobbig hosta...känns i hela magen och har fan svårt att hålla tätt när man hostar som mest...hahaha! Tycker synd om Max för han är ju så liten men verkar inte ha så ont av det. Tycker han blivit värre så får väl se om vi får åka in efter helgen och kolla. Vet inte om det gör så mycket åt hosta dock :/ Han blev ju typ bra och hade ingen feber så han fick gå till dagis i onsdags när jag skulle till Karlstad. Mamma hämtade honom efter lunch och han hade vart väldigt grinig och sen sov han inte så bra på middan. Mamma hade honom för jag skulle sova hos Sofia eftersom det var 2 dagar i Karlstad denna veckan och Daniel hade förmiddan. Allt gick bra och han somna i mammas säng vid halv åtta. Sen bara vaknar han och är helt hysterisk...bara skriker och inget hjälper. Jag hade inte packat ner alvedon lr nässpray så Daniel fick be sin pappa köra över honom (jag hade ju bilen) och mamma gav alvedon och så. Han somnade en liten stund igen men vakna sen och va helt hysterisk. Mamma trodde det kanske kunde vara öroninflammation och då värkte det i mammahjärtat som satte sig i bilen och åkte hem. När jag kom hem (strax efter 23) hade mamma burit runt honom i 45 minuter och han hade precis somnat. Vi avvaktade och tänkte att om han börjar igen så får vi åka till jouren i Bäckefors men natten gick bra. Han vakna och smågrina men lugna sig när mamma va där;) jag och Max sov i min mammas säng och min mamma sov i soffan. dagen efter vaknade han och va jätte glad. Onödigt att ha åkt hem men tror inte jag missade så mycket ändå. Sen dess har han vart lite grinig och han hade lite feber igår men inget värre. Jätte konstigt och man skulle ju gärna vilja veta vad det var men det får vi aldrig reda på:/ Åh...det går verkligen framåt på övervåningen =D Imorrn ska svärmor va så snäll och hjälpa oss tapetsera..herre gud. Vi ska få tapeter uppe. Då känns det ju nästan färdigt;) jag vet att det inte är så men ändå. Sen ska det listas och det kommer ta sin tid med alla konstiga vinklar och så uppe. Har bestämt tapet till Max rum oxå. Har bild på mobilen så lägger ut bild i ett eget inlägg. Rummet har snedtak där sängen kommer stå och det blir ju som en egen liten del. Där kommer det vara den gröna tapeten och sen blir det bara vit tapet på resten. ja..inte lätt för er att förstå men ska lägga ut bild sen när det är klart. Åh..va roligt att fixa Max rum. Det fanns tyg i samma som tapeten så ska beställa till gardiner oxå...blir väl en kappa. Nä..får försöka fixa lite mat nu. Dax att storhandla för börjar gapa tomt överallt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0