Trött

Här ligger jag nu i soffan med vetekudden i svanken. Idag har jag vart i Karlstad heeeela dan. Va hemma efter kl sex och man åkte ju kl sju imorse. Det är lite kul att komma iväg men nu är jag trött. Sen känner jag i ryggen/svanken. Det är väl lite foglossning kanske. Har ju mest suttit men ont har jag...lr lixom trött i ryggen. Kl är halv nio nu och jag ska nog ta och lägga mig strax.
Åh...idag fick jag faktiskt blommor av älskling!med ett litet kort ;) daniel är verkligen skit dålig på sånt så jag förvänta mig inget...men jag hoppades;) och när jag kom hem stod det en bukett på bordet:D jag hade köpt 3snusdosor och lagt i en söt påse och sen ett miranda-kort där jag skrivit ngt gulligt.
Glad alla hjärtans dag till er därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0