Ultraljud och sen sjukstuga

I fredags va det ju äntligen dax för ULTRALJUD! Åh..man längtar ju så himl mycket efter det. Att få se att det är ngt där och få se sin lill* bebis. Vet att jag tänkte med Max att jag kunde legat och kollat hela dan och kände likadant nu. Det var en lite tuff dag för Max blev dålig i torsdags och jag kände mig inte helt kry jag heller...men fan den som ger sig..lr?! Jag skulle iväg på ultraljud plus att vi skulle ju möta upp mamma och isabell där och ta med mamma hem. Nä..tog ett par alvedon och sen bar det iväg. Max sov gott i bilen och på ett sätt bättre att sova i bilstolen för han hade ju hosta. Kände mig lite taskig som drog med honom men fanns ingen som kunde passa honom heller och han va riktigt glad att se mormor och allt gick jätte bra. Bebis var jätte aktiv och allt såg bra ut. Den var ingen linslus men okej bilder blev det. Den visade sina fina fingrar och den gäspade ;) Låg mycket med händerna vid huvudet och sen sträckte den på benen(syns på ett kort). Helgen sen har vart lugn och fylld av hosta från hela familjen. Max har haft feber oh har fortfarande lite men är på väg bort iaf. Jobbig hosta har vi haft. Max har tagit det ganska bra ändå men ibland grinar han till och då skär det lite i hjärtat. hatar att se sin älskling sjuk oavsett om det bara är feber. Själv har jag hatat hostan. Man kan inte låta bli för den tränger sig på och sen tar man i så man får träningsvärk i hela magen..nä.fy. Nä..nu orkar jag inte skriva mer ikväll. Krafterna är lite sådär och det är dax att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0