Äntligen!

Hej!det va så längesen jag skrev att ingen säkert kollar min blogg längre:/ blogglusten har helt enkelt varit borta men nu känner jag att det nog är dax att försöka igen:) kanske är det att vi går mot ljusare tider som bidrar till min nya lust;)
Nu har jag läst en termin i Karlstad och det hr gått jätte bra. Nu är det matte och VFU som gäller denna terminen. VFU är praktik för er som inte vet. Vet inte exakt vart jag ska va än men i bengtsfors kommun blir det.
Max skolas in på dagis och han älskar att vara där och leka med barnen...får väl se hue det går sen när man ska lämna honom:/ tror det kommer gå bra för han är så social men visst kommer det vara gånger som blir jobbiga..det har nog alla.

Övervåningen börjar så sakteligen närma sig färdig men är nog två,tre månader kvr innan vi kan flytta upp. Längtar som en tok!Max behöver ett eget rum...man stör lixom varandra när man sover i samma rum. Samtidigt så funkar det ju och dagarna bara flyter på men till midsommar MÅSTE övervåningen bli klar.Då blir max storebror! :D hade inte tänkt skriva it ngt förrän vi vart på ultraljud den 3 feb men syrran hr ju skrivit på sin blogg så skit samma. Får ju tro att allt är som det ska men blir lixom inte på riktigt innan man sett att det är ngt i magen;) iofs så syns det ju men ändå...många av er vet hur det är;) är i V17 nu. 4 juli är beräknat datum just nu men kan ändras vid ultraljudet. Nä...nu har jag skrivit en massa ju...på mobilen dessutom...det är lite masigt att skriva på den faktiskt:P

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0