Soffmys

Daniel kollar hockey och jag sitter med datorn här i soffan. Tycker inte det är så intressant med hockey men men...vad gör man inte :P Idag har varit en explosiv dag...hormonerna har nog rusat för jag har fått små utbrott då och då...superkort stubin. Daniel har fått sig en skopa och likaså Max. Till och med katten fick en utskällning förut..haha! Imorrn bär det av mot Borås på dop för lilla Thea Elvira Doris Eliasson. Min systerdotter som föddes i slutet av oktober. Hoppas jag får en liten tös denna gången. Jag kommer givetvis älska bebisen om det är en kille och huvudsaken är att det kommer ut en frisk liten bebis men man får hoppas på ngt och jag hoppas på en tjej =) Iaf..roadtrip till Borås och sen sova över en natt och åka hem på söndag. Känns skönare för Max att slippa åka så långt på en dag och sen blir man ju trött själv oxå när man ska köra hem. Blir trevligt att få umgås lite med syster och familjen lite grann oxå. Ja...Max har nu vart på dagis själv i två dagar och han gråter lite när jag går men sen har det gått bra. Tror han har jätte kul och det är roligt för honom att få leka av sig lite. Han är så go lille bubben. Det kommer en del ord och det härmas en del. Nää..paus i hockeyn..då fick jag kolla på mitt program...vilket är Unga mödrar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0