Njuter i solen

Jag vet jag vet...dåligt med inlägg men så är det. Nu sitter jag ute i trädgården och njuter av solen som värmer så gott. Var precis ute och gick med grannen...charlotte och hennes son vincent. Max somnade så han ligger så gott i vagnen bredvid mig:) det är underbart att snön smälte bort så fort och vårkänslorna kunde komma tebax. Igår blev det bad i Mellerud med Emma,Rasmus och Robert. Min sambo ville inte följa med så han fick passa på att greja hemma;) iaf,...vi fem knödde in oss i en bil och drog iväg. Ja...emma fick sitta bak mellan två stora bilstolar...hon fick klättra över den ena och knö sig ner..det var en rolig syn kan jag säga..haha!tur att emma är så smal för inte en chans att jag hade fått plats;P pojkarna älskade badet iaf. Det va super söta hela tiden och duktiga både innan och efter badet...i omklädningsrummet alltså. Både jag och emma va överens om att det SKA bli fler ggr!
Annars...är på praktik just nu. Gjort en vecka av fem och det känns riktigt bra!nu läser jag ju mot 4-6 och hamnade på högstadiet,Bengtsgården,som har åk 6-9 så blir lite dumt men jätte spännande att se hur det funkar. Nä...nu tänker jag njuta av solen men ska försöka blogga bättre. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0